loading...
به پایگاه دانلود خوش آمدید
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اختلال یادگیری چیست؟ 0 12 drsaber
لکنت زبان؟! 0 14 drsaber
اختلال بیش فعالی کودکان 0 32 drsaber
کاردرمانی ذهنی؟! 0 36 drsaber
اختلال نقص توجه و بیش فعالی چیست؟؟ 0 38 drsaber
توانبخشی بزرگسالان؟ 0 41 drsaber
اختلالات یادگیری کودکان 0 37 drsaber
گفتاردرمانی چیست؟؟ 0 40 drsaber
لکنت زبان به چه معناست؟ 0 56 drsaber
اختلال طیف اوتیسم؟ 0 62 drsaber
توانبخشی چیست؟ 0 66 drsaber
​سوییچ هوشمند هتل 1 121 arosha
اختلال پردازش حسی 0 85 drsaber
گفتاردرمانی کودکان 0 95 drsaber
کاردرمانی؟ 0 88 drsaber
اوتیسم چیست؟ 0 96 drsaber
دکتر رسول حمیدپور 0 89 e1990
رسول حمیدپور 0 98 e1990
5 تکنیک بهینه سازی ویدیو سایت (سئو ویدیو) 0 100 fns4565
گفتاردرمانی چیست؟ 0 114 drsaber
نکات مهمی که برای خرید ووچر پرفکت مانی باید دقت داشته باشید 0 99 arzdigital
پروفیل زاهیت چیست؟ 0 115 metal
کارمزد ووچر پرفکت ماني 0 96 arzdigital
تفاوت های بین ورق سیاه و ورق روغنی 0 106 metal
معایب ورق سیاه 0 91 metal
بهرمنده از خدمات پرفکت مانی بدون داشتن محدودیت 0 99 arzdigital
مزایا و کاربرد ورق سیاه 0 101 metal
توانبخشی در بزرگسالان 0 96 drsaber
خرید ورق گالوانیزه 0 97 metal
بیش فعالی و نقص توجه 0 99 drsaber
رئیسی بازدید : 649 1390/10/30 نظرات (0)

www.cdownload.rzb.ir 10soft persian

مجموع زير شامل نرم افزارهاي:
- مخفي سازي پوشه ها توسط MHideFolders
- خاموش كردن سريع وبندوز ايكس پي و ويستا با M Turbo Restart
- آشكار سازي رمز عبور با M Pass Finder
- جستجوي پسورد بانك اطلاعاتي اکسس 97 با M Access Password
- مخفي کردن و نمايش فولدر آپشن M Folder Options Viewe
- قفل کردن قسمت هاي مختلف ويندوز ويستا M Explorer Locker
- تبديل درايوهاي FAT32 به NTFS بدون از دست رفتن اطلاعات M Mini Partition Magic
- رمزنگاري، قفل کردن هر نوع فايل M File Encryption
- ايجاد تغييرات دلخواه در ويندوز ايکس پي و ويستا M Tweak
- حذف ويروس اتوران باMAutorunKiller
مخفي سازي پوشه ها توسط MHideFolders:
اگر پوشه و فايلي داريد که شخصي بوده و تمايل داريد که فر ديگري به آن دسترسي نداشته باشد، مي توانيد از MHideFolders استفاده کنيد تا فايل يا پوشه را مخفي ساخته و تنها در صورتي پوشه قابل مشاهده است، که برنامه رو اجرا کنيد و دوباره فايل يا پوشه ي مورد نظر را نمايش دهيد که براي اين کار هم نياز به وارد کرن رمز عبور برنامه داريد. اين برنامه با مخفي کردن فايلها و پوشه امنيت اطلاعات را تا حد زيادي افزايش مي دهد. البته MHideFolders به تازگي نسخه ابتدايي برنامه نويسي شده است و شايد امکانات زيادي نداشته باشد. با اولين بار که برنامه را اجرا مي کنيد ازشما يک رمز عبور درخواست مي کند که اين رمز عبوره عنوان کليد شما براي مراحل بعدي است. البته اين رمز عبور قابل تغيير نيز مي باشد . هنگام باز کردن گزارش از شما رمز عبور درخواست خواهد شد و همين طور هنگام مخفي کردن و يا نمايش فايلها و پوشه ها و براي نمايش پوشه ها مي بايست آدرس پوشه ي مخفي شده را وارد کنيد و بعد رمز عبور را وارد کرده و فايل يا پوشه دوباره از حالت مخفي خارج شده و مانند اول قابل مشاهده خواهد بود. MHideFolders با توجه به حجم کمي که دارد ارزش امتحان کردن رو داشته باشد. با اينکه شايد قدرتش به برنامه هاي ديگر نرسد و براي جاهايي مناسب باشد که اطلاعات خيلي محرمانه نيست.
قابليت هاي کليدي نرم افزارMHideFolders v1.0:
- حجم بسيار کم
- درخواست رمز عبور براي هر قسمت از برنامه
- سرعت بالا
- تعيين رمز عبور توسط خودتان براي اولين بار
- امکان تغيير رمز عبور
- قابليت گزارش گيري
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز ويستا
- و...

خاموش كردن سريع وبندوز ايكس پي و ويستا با M Turbo Restart 1.0:
ميدانيد که ريستارت و يا خاموش کردن ويندوزهاي ايکس پي و ويستا برخلاف ويندوزهاي 98 و Me زمان نسبتا زيادي را طلب ميکند. M Turbo Restart مي تواند ويندوز ايکس پي و ويستاي شما رو همانند ويندوز 98 در عرض چند ثانيه ريستارت و يا خاموش کند با استفاده از اين برنامه ديگر صفحه ي آبي (در ويندوز ايکس پي) هنگام خاموش شدن نشان داده نمي شود و با سرعت بسيار بالايي کامپيوتر ريستارت يا خاموش مي شود. زماني که معمولا طول مي کشد حدود 3 ثانيه خواهد بود.
توجه: اينگونه ريستارت و يا خاموش کردن ممکن است باعث درست ذخيره نشدن عمليات و يا در آينده باعث صدمه زدن به سيستم عامل شما شود. به همين دليل پيشنهاد مي کنم که از اين نرم افزار فقط در مواقع اضطراري استفاده کنيد.

آشكار سازي رمز عبور با M Pass Finder 1.0:
کار M Pass Finder به اين صورت است که شما عکس دست (که در تصوير مشخص است) را شيده و روي جايي که رمز عبور برنامه قرار دارد ثابت نگه مي داريد سپس نرم افزار پيغام داده و به اين ترتيب مي توانيد رمز عبوري که در نرم افزار مورد نظر قرار داشته و به صورت ستاره ديده مي شد ، را مي توانيد به صورت کاملاً درست در جاي مخصوص در برنامه مشاهده کنيد و از اون استفاده کنيد. اين برنامه روي انواع ويندوزها از جمله ويستا براحتي قابل اجرا و استفاده است. گزينه اي هم که در وسط پنجره ي اصلي برنامه مي بينيند براي اين است که اگر گزينه را تيک بزنيد وقتي روي جايي که رمز عبور قرار دارد ماوس را قراردهيد پيغامي صادر خواهد شدکه حالا دکمه ماوس را رها کنيداما اگر اين گزينه را انتخاب نکنيد اين پيغام نمايش داده نخواهد شد.

جستجوي پسورد بانك اطلاعاتي اکسس 97 با M Access Password v1.0:
شايد براي شما اتفاق افتاده باشد که پايگاه داده اي رو بدست بياريد که بعد از اينکه باز کرديد از شما درخواست رمز کند و شما هم رمز عبور پايگاه داده را نداشته باشيد. در اين صورت M Access Password مي تواند کمک زيادي به شما کند. با اين نرم افزار شما مي توانيد رمز عبور پايگاه داده ي اکسس 97 رو براحتي بدست بياوريد. البته بايد توجه داشته باشيد که اين نسخه فقط مخصوص فايلهاي اکسس نسخه 97 مي باشد. کار کردن با برنامه هم بسيار آسان است. تنها با فشار دادن کليد باز کردن فايل اکسس 97 مورد نظر را انتخاب مي کنيد و بعد با فشار دادن کليد مربوط به نمايش رمز عبور براحتي مي توانيد رمز عبور را ببينيد. اگر هم مايل باشيد مي توانيد با کليک بر روي دکمه ي ذخيره ي رمز، رمز عبور پايگاه داده رو در يک فايل متني ذخيره کنيد. کار با برنامه بسيار ساده است و نياز به توضيحات زيادي ندارد . فقط دقت کنيد که اگر فايلي به جز اکسس 97 رو در برنامه وارد کنيد با فشار دادن کليد رمز درست فايل به شما نمايش داده نمي شود چون اين برنامه فقط براي فايلهاي اکسس 97 ساخته شده است.

مخفي کردن و نمايش فولدر آپشن M Folder Options Viewe:
اين فقط يه ابزار کوچيکه براي مخفي کردن و يا نمايش دادن فولدر آپشن وبندوزتون .چون يه مدته ويروسهايي که فولدر آپشن ويندوز رو حذف مي کنن زياد شدن اين ابزار کوچيک رو ساختم براي اين کار اول اجراش کنيد بعد روي گزينه ي Check کليک کنيد بعد مي نويسه که فولدر آپشن ويندوز شما مخفي هست يا نه اگه مخفي بود که روي دکمه ي Show کليک مي کنيد در غير اينصورت مي تونيد روي دکمه ي Hide کليک کنيد تا اين گزينه رو مخفي کنيد بعد از انجام کار پيغامي مياد براي Logoff کردن ويندوز در صورتي که مي خواهيد الان اين کارو انجام بديد گزينه Yes در غير اينصورت No را فشار بديد. بتوجه داشته باشيد که بعد از Logoff تنظيمات انجام خواهد شد.

قفل کردن قسمت هاي مختلف ويندوز ويستا M Explorer Locker:
به کمک اين برنامه مي تونيد مانع از باز شدن ماي کامپيوتر (درايوها و پوشه ها و فايلها و ...) و سطل بازيافت و کنترل پانل و ... شويد که بدين صورت مي تونيد امنيت کامپيوترتونو بالا ببريد مثلا اگر مي خواهيد براي مدت کوتاهي از خانه خارج شويد بجاي رمگذاري کردن فايلها و پوشه هاي خود که کاري بسيار وقتگير است مي تونيد با اين برنامه در عرض چند ثانيه تمام قسمتهاي گفته شده رو قفل کنيد و مانع از دسترسي ديگران به آنها شويد فقط به اين نکته توجه داشته باشيد که آيکون برنامه رو از روي دسکتاپ حذف نکنيد تا بعدا در صورتي که خواستيد دوباره آن قسمت ها را باز کنيد بتوانيد برنامه را اجرا کنيد يا اينکه هنگام نصب اجازه دهيد تا يک آيکون از برنامه در قسمت نوار ابزار و يا منوي استارت ايجاد شود که بهترين حالت اين است که يک آيکون در قسمت Quick Lunch در نوار ابزار ايجاد کنيد و آن قسمت را نيز مخفي کنيد. دقت کنيد که اگر ايکوني از برنامه را هنگامي که کامپيوتر قفل است در دسترس نداشته باشيد ديگر قادر به باز کردن کامپيوتر نيستيد !!!
يا براي راحتي کار خود مي توانيد يک آيکون از برنامه را در قسمت استارت آپ ويندوز قرار دهيد تا با ريستارت شدن کامپيوتر دوباره برنامه اجرا شود (براي ورود به برنامه نياز به رمز عبور است و کسي غير از شما قادر به اجراي برنامه نخواهد بود).

 


تبديل درايوهاي FAT32 به NTFS بدون از دست رفتن اطلاعات M Mini Partition Magic :
اين نرم افزار براي تبديل درايو هاي تون به NTFS بدون از دست رفتن اطلاعاته و همينطور مي تونه براي درايوهاتون Label (اسم بذاره) براي تبديل درايوهاي FAT32 به NTFS راههاي زيادي وجود داره (که اين برنامه هم مي تونه يکي از اون راهها باشه) اما براي تبديل درايو از NTFS به FAT32 حتماً يا بايد درايوتونو فرمت کنين يا با برنامه هاي مخصوص مثل Partition Magic اين کارو انجام بدين اما اين برنامه رو براي افرادي ساختم که هنوز مبتدين. مثلاً اگه بخواين ويندوز ويستا رو نصب کنين حتماً بايد نوع درايوتون NTFS باشه که اگه اينطور نيست مي تونيد با اين برنامه و بدون از دست رفتن اطلاعاتتون اين کارو انجام بدين.

رمزنگاري، قفل کردن هر نوع فايل M File Encryption:
با اين برنامه شما مي تونيد روي فايلهاي خود رمز عبور بگذاريد در واقع اين برنامه مي تواند انواع فايلهاي شما را رمز نکاري کند و هر وقت که احتياج داشته باشيد آنها را با وارد کردن رمز عبور دوباره رمز گشايي کنيد. اين نسخه بيشتر براي فايلهاي کوچک است اما اندازه ي فايلي که اين برنامه مي تواند آن را رمز نگاري کند بيشتر به مشخصات سيستم خودتون بستگي داره اما براحتي فايلهاي تا حجم 50 مگابايت رو رمزنگاري مي کنه!!! امتحان مي کنم و مي نويسم که حداکثر حجمي رو که برنامه قادره رمز گذاري کنه چقدره. کار برنامه کاملا آسونه براي اولين بار که برنامه رو اجرا مي کنيد از شما رمز عبور دريافت مي کنه که اون رمز عبور اصلي شما براي کار با برنامه است. اما امکان تغيير رمز برنامه از داخل برنامه هم قابل انجامه .
شما مي تونيد يک فايل رو بيشتر از 1 بار رمز نگاري کرده و با خيال راحت ان را در دسترس ديگران قرار دهيد و ديگه نگران اين نباشيد که هر کسي قادر به استفاده از برنامه هاي شماست. اگر يک فايل رو بيشتر از 1 بار رمز نگاري کنيد، براي رمز گشايي اون بايد به همون تعداد دوباره فايل رمز گشايي بشه و اين باعث امنيت بيشتره.
از قابليت هاي ديگر برنامه مي توان به :
- حجم کم نرم افزار ( کمتر از 1 مگابايت )
- محيط زيبا
- راحتي کار با آن
- داراي زبان فارسي و انگليسي
- سازگاري کامل با ويندوز ويستا
- و امنيت بالاي آن اشاره کرد ...

ايجاد تغييرات دلخواه در ويندوز ايکس پي و ويستا M Tweak 1.0:
براي اينکه تغييرات دلخواه بتونين تويه ويندوزتون ايجاد کنين از اين برنامه مي تونين استفاده کنين. روي ويندوزهاي ايکس پي و ويستا کار ميکنه ولي اين هم نسخه ي قديميه اونه که فقط چند تا گزينه براي انتخاب و يا تغيير داره که شايد زياد مناسب نباشه ولي نسخه ي جديدش با امکانات خيلي زياد در حاله ساخته. توي اين نسخه فقط همين چند تا کارو که توي عکسش هم معلومه مي تونيد انجام بديد. مثل: قرار دادن عکس در نوار وظيفه در My Computer و يا در اينترنت اکسپلورر
- غيرفعال کردن مدير وظايف (Task Manager)
- نمايش پيغام هنگام ورود به ويندوز (مثلاً براي کاربر ديگه اي که بعد از شما ميخواد وارد ويندوز بشه)
- نمايش يک پنجره به منظور فشار دادن کليدهاي Alt+Ctrl+Delete براي ورود به ويندوز
- بسته شدن سريعتر برنامه ها ( که زمانشو خودتون مي تونيد به ميلي ثانيه تنظيم کنيد)
- خروج سريعتر از ويندوز (خاموش شدن و يا راه اندازي دوباره)
- تنظيم سرعت منوي استارت (به ميلي ثانيه)
- ذخيره ي تاريخچه در منوي استارت > Document

حذف ويروس اتوران با MAutorunKiller:
بوسيله ي اين آنتي ويروس کوچک مي توانيد ويروس هاي اتوران ( که درايورهاي ويندوز را در پنجره ي جديد باز مي کند) و يا فولدر آپشن را غيرفعال مي کند و ... را از بين ببريد. البته اين برنامه فقط همين يک ويروس را از بين نمي برد، بلکه مي تواند ويروس هاي شبيه به ويروس اتوران را هم از بين برد. علاوه بر کشتن ويروسها Run و Cmd ويندوز و همچنين رجيستري و Task Manager رو هم فعال مي کند و علاوه بر اين ها فولدر آپشن ويندوز را هم دوباره بازگرداني مي کند و در واقع تمام عوارضي که اين ويروس مي تواند روي ويندوز بر جا بگذارد را از بين مي برد. بعد از باز کردن برنامه بر روي دکمه ي مربوطه کليک کنيد و منتظر بمانيد برنامه به صورت خودکار ويروسها را پيدا مي کند و از بين مي برد بعد از اين کار هم نياز به يک لاگ آف و يا ريستارت کردن هم است. اين برنامه اگر ويروسي را پيدا کند ديگر پيغامي را نشان داده نمي شود و بلافاصله ويروس را از بين برده و ديگه نيازي به عوض کردن ويندوز نيست. حتي اگر ويندوز هم عوض شود بازهم ويروس ها از درايو هاي مختلف باز خواهند گشت اما با نرم افزار مشکل اين گونه ويروس ها کاملا حل خواهد شد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را  از سایت سی دانلود دریافت نمایید

 

دانلود با حجم5مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درمورد سی دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 274
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2346
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 1,401
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,346
  • بازدید ماه : 12,191
  • بازدید سال : 81,335
  • بازدید کلی : 2,001,469